«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

چرا آلفا رومئو دنبال قرمزهاست؟

وقتی به آلفا رومئو فکر می کنید، در وهله نخست چه رنگی در ذهن شما تداعی می شود؟ کمپین جدید این خودروساز لوکس ایتالیایی بر روی رنگ قرمز و نماد آن نزد مشتریان در سرتاسر جهان تمرکز می کند.

«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

آژانس تبلیغاتی Doner قبل از راه اندازی این کمپین در رسانه های سنتی، آن را در اینستاگرام و توییتر برگزار کرد. در پی تشویق طرفداران آلفا رومئو به عکسبرداری از هر چیز مرتبط با رنگ قرمز، از آن ها خواسته شد تا این تصاویر را با استفاده از هشتگ #MadeOfRed بفرستند. خواه این تصویر یک دسته گل رز، شعله های فروزان آتش یا یک پروانه آماده پرواز باشد، ثبت ماهیت این احساسات برانگیخته شده توسط رنگ قرمز در این جا اهمیت دارد. بهترین محتوای ایجاد شده توسط کاربران در اکانت رسمی آلفا رومئو برای ادغام در یک پالت “Made of Red” مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

«آلفا رومئو» برندی که تمرکزش روی قرمز است

انگیزه راه اندازی چنین کمپینی از هدف آلفا رومئو برای سبقت گرفتن از رقبا و تقویت روابط میان طرفداران و برند سرچشمه می گیرد. به گفته دیوید آمستل، مدیر امور مشتریان گروه در Doner، آلفا رومئو در بازاری بسیار شلوغ با دیگران رقابت می کند که در آن جا گاهی اوقات برای رانندگان شناسایی خودشان با این برند، نیز سخت است. آن ها از رسانه های اجتماعی به عنوان جایی برای مشارکت طرفدران و همچنین همکاری آن ها با برند بهره می گیرند.
نیکی اوستن، مدیر ارتباطات برند آلفا رومئو خاطرنشان کرد که چگونه رنگ قرمز جزئی جدانشدنی از هویت احساسی و آتشین آن به شمار می رود و کمپین “Made of Red” نیز با هدف زندگی بخشیدن به احساسات متنوعی که افراد هنگام رانندگی با یک خودروی آلفا رومئو با آن ها مواجه می شوند، تلاش خواهد کرد. / ام بی ای نیوز

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه