فواید فراوان ورزش پیلاتس برای بهبود پوسچر بدن و ساخت عضلات محکم و باریک. انجام مستمر تمرینات پیلاتس، یکی از بهترین راه‌ها برای تغییر شکل بدنتان است. انجام چندین جلسه پیلاتس درهفته، به همراه یک رژیم غذایی سالم و با همراهی تمرینات کاردیو، به شما کمک می‌کند که بدنتان را محکم کرده و عضلاتتان را به مرور زمان، بلندتر و باریک کنید. پیلاتس. همچنین، پیلاتس یک انتخاب مطمئن برای رقصنده‌های حرفه‌ای است. در حالیکه غیر واقعی است انتظار داشته باشید بعد از چند ماه تمرین، اندامتان شبیه یک رقصنده‌ی حرفه‌ای ...

فواید فراوان ورزش پیلاتس برای بهبود پوسچر بدن و ساخت عضلات محکم و باریک

انجام مستمر تمرینات پیلاتس، یکی از بهترین راه‌ها برای تغییر شکل بدنتان است. انجام چندین جلسه پیلاتس درهفته، به همراه یک رژیم غذایی سالم و با همراهی تمرینات کاردیو، به شما کمک می‌کند که بدنتان را محکم کرده و عضلاتتان را به مرور زمان، بلندتر و باریک کنید.

پیلاتس

پیلاتس

همچنین، پیلاتس یک انتخاب مطمئن برای رقصنده‌های حرفه‌ای است. در حالیکه غیر واقعی است انتظار داشته باشید بعد از چند ماه تمرین، اندامتان شبیه یک رقصنده‌ی حرفه‌ای شود، اما قطعا می‌توانید در راستای بهتر کردن پوسچر و باریک‌تر کردن بدنتان گام بردارید.
پیلاتس چه کار می‌کند؟

پیلاتس برای ایجاد قدرت، انعطاف پذیری و استقامت، از حرکات کنترل شده‌ای استفاده می‌کند که در درجه‌ی اول بر عضلات مرکزی بدن شما تمرکز می‌کنند. پیلاتس، یک روال آماده سازی بدن است که باعث حجیم شدن عضلات نمی‌شود. در عوض، حرکات آن عضلات شما را بلند کرده و در عین حال آنها را تقویت می‌کند.

محبوب ترین شکل پیلاتس، پیلاتس روی زیر انداز است، که در آن یکسری از حرکات را روی زیر اندازی که روی زمین پهن کرده‌اید انجام می‌دهید. شکل‌های دیگر پیلاتس به استفاده از ابزارهای گران قیمت و بزرگ نیاز دارند که معمولا در استودیوهای پیلاتس موجود است.

پیلاتس به هر شکلی که انجام شود، این توانایی را دارد که ظاهر بدنتان را به طور چشمگیری تغییر دهد. پیلاتس به شما بدنی نرم و قوی با شکمی صاف و ران‌های باریک و بلند و همچنین پوسچری بهتر می‌دهد.
مطلب مرتبط: چگونه پیلاتس را در خانه شروع کنیم؟
چرا باید پیلاتس را انتخاب کنید؟

اغلب اوقات، خانم‌ها تمایل دارند که تمریناتشان را فقط بر روی تمرینات کاردیو متمرکز کنند. مهمتر از همه، اگر قرار نیست مقدار زیادی کالری بسوزانید، پس هدف از ورزش کردن چیست؟ این نوع تفکر، غ��ط است. در واقع بدن شما به ترکیبی از کاردیو و تمرینات قدرتی نیاز دارد تا واقعا متحول شود. شما با محدود کردن روال تناسب اندامتان به فعالیت‌های کاردیوی محض، به خودتان ضرر زیادی می‌رسانید.

پیلاتس اما یک انتخاب عالی است. زیرا شما می‌توانید فقط در یک کلاس یک ساعته، یک تمرین کامل بدن انجام دهید که به اندامتان شکل می‌دهد. بخصوص اگر تمرینات وزنه زدن بنظرتان ترسناک یا خسته کننده هستند، پیلاتس، یک جایگزین عالی برای هر نوع تمرین تقویت کننده‌ی عضله است که می‌خواهید انجام دهید.

اگر تابحال در یک کلاس پیلاتس شرکت نکرده‌اید، یک بار آنرا امتحان کنید. احتمال دارد که در روز بعد از کلاس پیلاتس، در سراسر بدنتان کمی احساس درد کنید، زیرا تمام گروه‌های عضلانی‌تان مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از آن جهت که پیلاتس، تمام بدن شما را در یک تمرین واحد هدف می‌گیرد، بسیار کارا و قدرتمند است.
مطلب مرتبط: ۸ دلیل برای اینکه پیلاتس را شروع کنید
مزیای روانی پیلاتس کدام‌ها هستند؟

هر شکلی از ورزش، هم از نظر جسمی برایتان مفید است، و هم از نظر روحی. پیلاتس نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع جوزف پیلاتس (بنیانگذار پیلاتس) معتقد بود که سلامت جسمی و روانی با هم مرتبطند. در نتیجه، اصول پیلاتس بر روش‌های سلامتی متمرکز شده که هم از نظر درونی و هم بیرونی به نفع شرکت کنندگان باشد: تمرکز، تنفس، کنترل و حرکات روان.

از آنجا که پیلاتس به شما می‌آموزد بدن و ذهنتان را کنترل و متعادل کنید و بجای تعداد حرکات، اغلب بر کیفیت حرکت‌ها تمرکز کنید، در تمرینتان، هم ورزش جسمی انجام می‌دهید و هم ورزش روحی. قدرت پیلاتس از این واقعیت نشأت می‌گیرد که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهید. پیلاتس، جزو ورزش‌های پربرخورد نیست و شوک و فشار کمی بر بدنتان وارد می‌کند. بهتر از همه، تقریبا می‌تواند در هر جایی انجام شود. با افزایش کلاسهای پیلاتس و در دسترس بودن DVD‌های خانگی، هر کسی می‌تواند در این ورزش شرکت کند.

پس معطل چه هستید؟ در موردش فکر کنید :)

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه