مارتين ميكالف و ژوفقه نژمان، صاحبان برند عطرهاي ميكالف ‌مهمان روژا بودند تا از نزديك با علاقه‌مندان عطرهاي‌شان ديدار كنند.


افتتاحيه فروشگاه روژا، شعبه پالاديوم در تهران با حضور صاحبان برند ميكالف

هنر و عطر پیوند می خورند

عصر يك روز بهاري، مجتمع تجاري پالاديوم، جمعيتي فراتر از رفت و آمدهاي هميشگي‌اش را تجربه مي‌كرد. سبد سبد گل و خانم‌ها و آقاياني كه براي شركت در افتتاحيه فروشگاه روژا به اين مجتمع تجاري مي‌آمدند. افتتاحيه‌اي كه با حضور صاحبان برند ميكالف به مراسمي متفاوت تبديل شده بود. اين بار مارتين ميكالف و ژوفقه نژمان، صاحبان برند عطرهاي ميكالف ‌مهمان روژا بودند تا از نزديك با علاقه‌مندان عطرهاي‌شان ديدار كنند.

هنر و عطر پیوند می خورند

امضايي در دنياي عطر شديم

در كنار مارتين ميكالف، همسرش «ژوفقه نژمن» هم در اين مراسم حضور دارد که در واقع سازنده اين عطرهاست. هر چند شركت جوان ميكالف 20 ساله است ولي عطرهاي اين برند فرانسوي در 65 كشور و بيش از 900 فروشگاه عرضه مي‌شود. ژوفقه درباره اولين تجربه حضورشان در تهران مي‌گويد: «ما 2 سال است كه براي حضور در ايران برنامه‌ريزي مي‌كنيم و اولين ملاقاتمان خيلي خوشحال كننده است». او مي‌گويد: « توليد يک عطر گاهي يک ماه و گاهي يک سال طول مي کشد؛ بستگي دارد محصول تازه‌اي که در ذهنم است، چه قدر شفاف باشد و بدانم چه مي خواهم».  ژوفقه در ميان رايحه‌هايي كه براي ساخت عطرها استفاده مي‌كند، عصاره وانيل را بيش از همه دوست دارد. او معتقد است كه وانيل دست سازنده را باز مي‌گذارد و قدرت بالايي براي تركيب با رايحه‌هاي ديگر دارد. اين زن و شوهر، برند ميكالف را در كنار هم پيش مي‌برند و بر همين اساس، به گفته ژوفقه كارهاي زيادي براي انجام دادن دارند اما اگر وقتي پيدا كنند، حتما برندشان را در دنياي محصولات لوكس گسترش خواهند داد.

هنر و عطر پیوند می خورند
عطرهاي اختصاصي

روز افتتاحيه، گوشه‌اي از فروشگاه جديدالتاسيس روژا به جايگاه هنرنمايي مارتين ميكالف تبديل شده بود. ميزي با رنگ‌ها و قلم‌موها كه او براي نقاشي روي شيشه‌هاي عطر استفاده مي‌كرد. كساني كه از اين برند فرانسوي عطرخريد مي کردند، اين امكان را داشتند كه عطري با طرح مخصوص خودشان و با نقاشي اسمشان داشته باشند. مارتين ميكالف درباره نقاشي‌هايش روي شيشه‌هاي عطر مي‌گويد: «هيچ وقت نقاشي را آموزش نديدم و در واقع هديه‌اي از طرف خداست. از كودكي در محيط هنري بزرگ شدم و به همين دليل درك عميقي از روح زيبايي دارم، حس و شناختي كه در كار طراحي و در اين تجارت به كمكم مي‌آيد». او درباره راه‌اندازي برندي با نام خودش در سال 1996 مي‌گويد: «وقتي با شوهرم ازدواج كردم، هر دو به حرفه‌‌اي فكر كرديم كه تركيبي از هنر و عطر باشد و با اين ايده ميكالف شكل گرفت».

حالا آنها مجموعه‌اي از عطرهاي زنانه و مردانه را دارند كه مارتين، روي طراحي شيشه آنها نظارت دارد تا محصولي هنري ارائه كنند و حتي گاهي از جواهرات در تزئين شيشه استفاده مي‌کنند. از ميان عطرهاي برند ميكالف، مارتين بيش از همه به مجموعه «mon parfum »

علاقه دارد. اولين عطر اين مجموعه را شوهرش تهيه و به او هديه كرده است؛ بعدها نسخه‌هاي gold و crystal اين عطر هم توليد شده‌اند كه به نظر مارتين، دوست داشتني‌ترين عطرهاي ميكالف هستند.

مارتين ميكالف كه از حضورش در ميان علاقه‌مندان ايراني ابراز خوشحالي مي‌کند، تا پايان شب، با همان لبخند و مهرباني براي آنها نقاشي مي‌كشيد.

هنر و عطر پیوند می خورند
برندگان خوش شانس

تمام افرادي كه در مراسم باشکوه افتتاحيه روژا در مجتمع تجاري پالاديوم شركت داشتند، ضمن گشت و گذاري در دنياي بهترين عطرها و برندها مي‌توانستند به صورت رايگان شانس خود را در قرعه‌كشي 7 ميليون توماني روژا امتحان كنند. اين قرعه کشي هيجان انگيز، توسط هنرمندان خوب و محبوب کشورمان آقاي سروش صحت وخانم بهاره رهنما انجام شد. در اين ميان 4 نفر برنده کارت هديه 500.000 توماني، 2 نفر برنده کارت هديه 1.000.000 توماني و يک برنده خوش شانس جايزه 3.000.000 توماني با لبخند به منازل خود بازگشتند.

هنر و عطر پیوند می خورند

چشم‌اندازي از روژا

فروشگاه‌هاي بزرگ روژا که از سال 1373 با هدف گسترش واردات در حوزه محصولات آرايشي بهداشتي و عطر آغاز به کار کردند، امروزه با 11 شعبه فعال در تهران و کيش به فعاليت خود ادامه مي‌دهند

فروشگاه‌هاي روژا اکنون ارائه‌دهنده 130 برند مختلف عطر، 20 برند برتر آرايشي و 16 برند بهداشتي هستند که گستره‌اي بي‌مانند در بازار محصولات زيبايي لوکس در ايران است.

روژا در سال 1391 سيستم کارت‌هاي مشتريان ويژه روژا را راه‌اندازي کرد. سيستم پيشرفته کارت با بهره‌گيري از دستگاه‌هاي کارت‌خوان، بدون وابستگي به پايانه‌هاي بانکي امتياز خريد مشتريان را محاسبه کرده که بعدها به صورت تخفيف‌هاي قابل توجهي بازگردانده مي‌شود. به لطف اين سيستم روژا توانسته است بيش از 22هزار مشتري وفادار و داراي کارت ويژه را در سيستم ثبت کرده و بيش از 123000 عضو فعال در شبکه‌هاي اجتماعي به خود جذب کند. شعب روژا به همراه پرسنل آموزش ديده و مشاوران تخصصي پوست در محدوده‌هاي مشخص شده آماده خدمت‌رساني به هموطنان عزيز خواهند بود.

فرمانيه، مجتمع تجاري کوه نور/ شهرک غرب، مجتمع تجاري ميلاد نور/ اشرفي اصفهاني، مجتمع تجاري تيراژه/خيابان وليعصر/ ولنجک، مجتمع تجاري توچال/خيابان شريعتي /تهرانپارس/ مجتمع تجاري پرديس 2 واقع در جزيره کيش/ مقدس اردبيلي، مجتمع تجاري پالاديوم/ تجريش، ارگ تجاري/ اکباتان، مجتمع تجاري مگامال و فروشگاه 24 ساعته (اينترنتي) با امکان ارسال رایگان به سراسر کشور.

براي اطلاع بيشتر از نحوه دسترسي به فروشگاه‌ها مي‌توانيد به آدرس زير مراجعه کنيد:

www.rojagroup.com
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه